2013. május 28., kedd

Sünis torta nagyfiam 5. szülinapjára


Hozzávalók:

Én sütöttem 3 kis kerek piskótát 4-4-4 tojásból. Egyik részét 3 fele vágtam ez lett az orra és az arca.
a másik része pedig a hátát adta ki.

Miután a tészta kihűlt felszeltem,és elkészítettem a csokis krémet.

Krémhez(lehet többet is használni,ha nagy sünt készítünk,vagy lehet a belsejét esetleg lekvárral tölteni és akkor csak kívülre kell ez)
 
   6 dl tej
·       8 e.kanál liszt
·       18 dkg RAMA
·       6 kanál cukor
·       2 vaníliás cukor vagy 2 citrom héja
·       6 e.kanál kakaó
 
Először is a tejjel elkeverjük a lisztet,és felfőzzük jó sűrűre.
A vajat, a citromhéj vagy v.cukorral és kakaóporral habosra keverjük,majd a kihűlt lisztes krémmel összekeverjük,és ezzel töltjük meg és vonjuk be a süteményt.
 
Utána tetszés szerint díszítjük. 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése